FANDOM

60 Parsecs! to kosmiczna kontynuacja gry 60 Seconds!.

Data premiery: 18 września 2018

Gra ta ma nowe funkcje, takie jak tworzenie nowych przedmiotów, lub wybranie tylko 4 z 6 dostępnych postaci, aby przetrwać. W grze potrzeba pragnienia została usunięta, zamiast tego dodano Morale. Morale są miarą tego, jak przyjaźnie nastawieni są Twoi członkowie załogi.

Historia Edytuj

Pod koniec roku 1950, amerykanie chcą dotrzeć do gwiazd, dziś stają się Astroobywatelami, jutro wojna nuklearna, ale nawet w kosmosie nikt nie jest bezpieczny od bomby atomowej. Masz 60 sekund! aby ewakuować się, wybrać kapitana, zdobyć zapasy, założyć załogę i uciec ze stacji kosmicznej w swoim wahadłowcu. Przyszłość ostatnich ocalałych ludzi spoczywa w rękach kapitana, podejmuj trudne decyzje i przeżyj 60 parseków! z dala od Ziemi.

Zbieraj i Ewakuuj Edytuj

Mając tylko 60 sekund nim nuklearny wybuch zmieni twoją stację w kosmiczny pył, desperacko chwytaj jakiekolwiek zapasy i członków załogi, którzy nawiną się pod rękę. Nawet ta zapasowa skarpetka może się na coś przydać.

Przetrwaj i Decyduj Edytuj

Kosmiczne pogrzeby są problematyczne, więc lepiej rób wszystko, by uniknąć przedwczesnej śmierci. Korzystając z ograniczonych zapasów i (mniej ograniczonego, miejmy nadzieję) zdrowego rozsądku, podejmuj trudne decyzje, które bezpośrednio wpłyną na twoje mikre szanse przetrwania...

Odkrywaj i Majsterkuj Edytuj

Taśmą klejącą naprawisz wszystko, ale jak naprawić (albo stworzyć) taśmę klejącą? Planuj ekspedycje, by zdobyć więcej zapasów, twórz w warsztacie ekwipunek i poznawaj dziwne, nowe światy w trakcie proceduralnej i bardzo zabójczej przygody.

Zarządzaj i Chroń Edytuj

Twoim obowiązkiem jako kapitana jest utrzymywanie załogi w dobrej formie - w im lepszym będą stanie, tym mniejszą będą mieli ochotę, by pozbyć się dowódcy. Nawiązuj i pielęgnuj relacje z indywidualnymi załogantami, a może nikt z was nie skończy sam po drugiej stronie śluzy promu.

Lista Planet Edytuj

Fonobos Edytuj

Muutopia Edytuj

Robotofu Edytuj

Postacie Edytuj

Są to postacie, które znajdują się w 60 Parsecs!.