60 Parsecs! to kosmiczna kontynuacja gry 60 Seconds!.

Data premiery: 18 września 2018

Gra ta ma nowe funkcje, takie jak tworzenie nowych przedmiotów, lub wybranie tylko 4 z 6 dostępnych postaci, aby przetrwać. W grze potrzeba pragnienia została usunięta, zamiast tego dodano Morale. Morale są miarą tego, jak przyjaźnie nastawieni są Twoi członkowie załogi.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Pod koniec roku 1950, amerykanie chcą dotrzeć do gwiazd, dziś stają się Astroobywatelami, jutro wojna nuklearna, ale nawet w kosmosie nikt nie jest bezpieczny od bomby atomowej. Masz 60 sekund! aby ewakuować się, wybrać kapitana, zdobyć zapasy, założyć załogę i uciec ze stacji kosmicznej w swoim wahadłowcu. Przyszłość ostatnich ocalałych ludzi spoczywa w rękach kapitana, podejmuj trudne decyzje i przeżyj 60 parseków! z dala od Ziemi.

Zbieraj i Ewakuuj[edytuj | edytuj kod]

Mając tylko 60 sekund nim nuklearny wybuch zmieni twoją stację w kosmiczny pył, desperacko chwytaj jakiekolwiek zapasy i członków załogi, którzy nawiną się pod rękę. Nawet ta zapasowa skarpetka może się na coś przydać.

Przetrwaj i Decyduj[edytuj | edytuj kod]

Kosmiczne pogrzeby są problematyczne, więc lepiej rób wszystko, by uniknąć przedwczesnej śmierci. Korzystając z ograniczonych zapasów i (mniej ograniczonego, miejmy nadzieję) zdrowego rozsądku, podejmuj trudne decyzje, które bezpośrednio wpłyną na twoje mikre szanse przetrwania...

Odkrywaj i Majsterkuj[edytuj | edytuj kod]

Taśmą klejącą naprawisz wszystko, ale jak naprawić (albo stworzyć) taśmę klejącą? Planuj ekspedycje, by zdobyć więcej zapasów, twórz w warsztacie ekwipunek i poznawaj dziwne, nowe światy w trakcie proceduralnej i bardzo zabójczej przygody.

Zarządzaj i Chroń[edytuj | edytuj kod]

Twoim obowiązkiem jako kapitana jest utrzymywanie załogi w dobrej formie - w im lepszym będą stanie, tym mniejszą będą mieli ochotę, by pozbyć się dowódcy. Nawiązuj i pielęgnuj relacje z indywidualnymi załogantami, a może nikt z was nie skończy sam po drugiej stronie śluzy promu.

Lista Planet[edytuj | edytuj kod]

Fonobos[edytuj | edytuj kod]

Muutopia[edytuj | edytuj kod]

Robotofu[edytuj | edytuj kod]

Postacie[edytuj | edytuj kod]

Są to postacie, które znajdują się w 60 Parsecs!.