Apteczka jest stosowana w celu uleczenia wszystkich chorób oraz urazów.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Apteczkę można zabrać na ekspedycję, aby osoba, która wyruszyła, wróciła cała i zdrowa (jednak nie uchroni jej przed śmiercią). Zostaje zużyta po ekspedycji, jeżeli została zabrana. Ponadto może zostać stosowana, aby pomóc rodzinie lepiej spać (zapobiega Zmęczeniu). Może być również używana do leczenia Pancake'a podczas jego czwartego powrotu lub urodzin Mary Jane i Timmy'ego.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Jak każda apteczka, posiada znak "+" koloru zielonego. W trybie Zbierania zawisa na ścianie w jednej z łazienek i zajmuje 2 miejsca w ekwipunku. W schronie Apteczka wisi po prawej stronie, na ścianie.

Wydarzenia[edytuj | edytuj kod]

OGIEŃ![edytuj | edytuj kod]

(Wymagania: Radio, Poradnik Młodego Skauta, Apteczka)

Podsumowanie: W schronie wybuchają płomienie, a gracz ma do wyboru uratowanie Apteczki, Poradnika Młodego Skauta bądź Radia. Gdy wybierzemy jeden z przedmiotów, reszta zostanie uszkodzona lub zniszczona. Podobnie jak większość wydarzeń związanych z destrukcją, wydarzenie to zdarza się na początku gry, zwykle w ciągu pierwszych dwóch tygodni, jednak czasem zdarza się to później.

Leczenie Pancake'a[edytuj | edytuj kod]

(Wymagania: Apteczka)

Podsumowanie: Pancake wraca poraniony do schronu. Uleczenie go powoduje że zostaje w schronie.

Urodziny Mary Jane[edytuj | edytuj kod]

(Wymagania: Karty, Środek Owadobójczy, Apteczka)

Podsumowanie: Mary Jane obchodzi urodziny. Możemy podarować jej Karty, Środek Owadobójczy lub Apteczkę.

Urodziny Timmy'ego[edytuj | edytuj kod]

(Wymagania: Poradnik Młodego Skauta, Warcaby, Apteczka)

Podsumowanie: Timmy obchodzi urodziny, możemy mu dać Poradnik Młodego Skauta, Warcaby bądź Apteczkę.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

Galeria[edytuj | edytuj kod]