Karabin jest jedną z dwóch broni w 60 Seconds!, drugą jest siekiera. Jest on wykorzystywany głównie do obrony przed bandytami, ale może być również używany do usuwania zagrożeń wewnętrznych. Jest to również wymagane w przypadku wydarzenia wojskowego, w którym gracz jest proszony o pozbycie się go. Karabin nie wymaga użycia amunicji. Od pewnej aktualizacji po kliknięciu na strzelbę następuje dźwięk przeładowania. Jeżeli gracz wyśle na ekspedycje postać z karabinem, będzie miała mniejszą szansę na złapanie przez bandytów.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Jest to zwykła strzelba. W domu jest zawieszona na ścianie lub oparta o ścianę. Zajmuje 2 miejsca w ekwipunku. W schronie jest zawieszona na przedniej ścianie. Gdy się zepsuje ma oderwaną kolbę i wydętą lufę.

Wydarzenia[edytuj | edytuj kod]

Najeźdźcy! [edytuj | edytuj kod]

Najeźdźcy przychodzą do schronu i każą rodzinie się poddać. Karabin może być użyty do powstrzymania najeźdźców bez kłopotów.

Wydarzenie wojskowe [edytuj | edytuj kod]

Wojsko, kontaktując się radiem, prosi wszystkich obecnych przy życiu, by pozbyli się swojej broni palnej. Korzystanie z Karabinu zwiększy szansę na uratowanie przez wojsko.

Pies? [edytuj | edytuj kod]

Rodzina ma zamiar wyjść na pustkowie, gdy za sklepem w cieniu usłyszeli warczenie. Skorzystanie z Karabinu zabija/odstrasza Pancake'a i już więcej o nim nie wspomina.

Wszelkie zagrożenia wewnątrz schronu [edytuj | edytuj kod]

Ilekroć w schronie znajdują się szczury, króliki-bestie lub karaluchy, użycie karabinu z powodzeniem ich się pozbędzie, ale istnieje ryzyko, że karabin się zepsuje, jeżeli gracz zdecyduje się go użyć.

Galeria[edytuj | edytuj kod]