Mapa jest przedmiotem który można znaleźć w trybie zbierania. Zmniejsza szansę na zgubienie sie podczas ekspedycji oraz jest potrzebna w niektórych wydarzeniach

Jeżeli kliknie się na nią podczas trybu przetrwania w miejscu kliknięcia pojawi się czerwony "X". Po Kliknięciu nie da się go pozbyć, można natomiast kliknąć w innym miejscu a ten się tam pojawi. Wysyłając członka rodziny na ekspedycje ten tam pójdzie jeżeli mapa zostanie mu dana.

Jeżeli się zdarzy, że mapa zostanie zniszczona, może ona zostać naprawiona dzięki Poradnikowi Młodego Skauta.

Wygląd Edytuj

Widnieje na niej miasto,dwie rzeki oraz obszar zielony który prawdopodobnie jest lasem. Gdy jest zniszczona posiada pomarańczowe ślady jest potargana i mokra.

Miejsca Edytuj

Kościół Edytuj

Aby dostać się do kościoła, gracz musi oznaczyć "X" na małym stawie w środkowym prawym rogu mapy na szczycie niewielkiej rzeki. Można znaleźć tam Radio.

Metro Edytuj

Aby dostać się do metra, gracz musi oznaczyć "X" z tyłu włosów Mary Jane. Najlepszą strategią w tej lokalizacji jest wyposażenie w walizkę co poskutkuje przyniesieniem amunicji (Nie potwierdzone)

Szpital Edytuj

Aby dostać się do szpitala, gracz musi zaznaczyć "X" w lewym górnym rogu mapy, aby większa szansa kliknęła pośrodku, gdy droga tworzy prostokąt. (Większa szansa na uzyskanie Apteczki)

Wydarzenia Edytuj

Powódź! Edytuj

Może się zdarzyć że schron zostanie zalany, wtedy Mapa jest jedną z trzech przedmiotów które można uratować przed zalaniem.

Ciekawostki Edytuj

  • Może zostać podarta przez Teda, gdy jest szalony, ale wciąż można ją naprawić.
  • Mapa pokazuje prawdziwe miasto, to centrum Kalisza w Polsce, województwo wielkopolskie.
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.