Maska przeciwgazowa jest używana, kiedy gracz chce wysłać postać na ekspedycje, a skażenie jeszcze nie opadło. Zmniejsza ona szanse na to, że ta osoba zachoruje. Jest także potrzebna do wykonania niektórych zadań od wojska. Kiedy maska się zniszczy, może zostać naprawiona dzięki Poradnikowi Młodego Skauta.

Wydarzenia Edytuj

Zrzut zapasów Edytuj

Wojsko zrzuca skrzynie z zaopatrzeniem, zazwyczaj ma to miejsce na początku rozgrywki (chociaż jest szansa na pojawienie się go długo po zaczęciu gry). Gracz może wybrać czy idzie po zapasy, klikając na maskę przeciwgazową. Niekiedy te wydarzenie może doprowadzić do zniszczenia maski.

Trzęsienie Ziemi! Edytuj

Schron rodziny zaczyna się chwiać i mają ostatnią chwilę, by coś uratować - maskę przeciwgazową, latarkę lub radio.

Ciekawostki Edytuj

  • Maska przeciwgazowa w schronie jest o wiele bardziej elastyczna w przeciwieństwie do tej w trybie zbierania.
  • Może ona zostać zniszczona podczas niektórych wydarzeń, ekspedycji oraz przez szalonego Teda.
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.