FANDOM

Siekiera jest jedną z dwóch broni w 60 Seconds!. Jest ona potrzebna do wydarzenia związanego z wojskowym zakończeniem, a także z zakończeniem bliźniaków. Tak jak Karabin może być użyta do obrony schronu przed bandytami. Podczas trybu zbierania zajmuje 2 miejsca w ekwipunku.

Wydarzenia Edytuj

Infekcja Edytuj

Jeden z członków rodziny, który wyszedł na ekspedycję niedługo po wróceniu przyznaje, że został na niej skaleczony, oraz że wdało się zakażenie. Można użyć rozgrzanego ostrza siekiery aby odkazić ranę. W większości przypadków siekiera zostaje zniszczona.

Czasami może jednak się zdarzyć, że siekiera się zsunie, wtem postać staje się ranna. Jeżeli nic nie zrobimy, po kilku dniach członek rodziny, który się okaleczył może być chory.

Najeźdźcy! Edytuj

Bandyci atakują schron oraz żądają poddania się. Do ochrony schronu można wybrać siekierę, lecz wtedy ta zostanie zniszczona.

Golenie Teda Edytuj

Jeżeli Ted posiada brodę, może pojawić się możliwość ogolenia jej za pomocą siekiery. Istnieje szansa na skaleczenie Teda.

Jeśli ogolimy Teda otrzymamy osiągnięcie "Drwaloseksualny" (Za pierwszym ogoleniem)

Wojsko Edytuj

Wojsko prosi nas, aby ściąć kilka drzew, by ułatwić dostęp do schronu. Skorzystanie z siekiery ma bardzo dużą szansę na zniszczenie jej.

Bliźniacy Edytuj

Bliźniacy, podobnie do wojska, proszą nas o ścięcie kilku drzew, aby zbudować domy w nowym obozie.